1. Gdzie znajduje się regulamin sklepu?
Regulamin dostępny jest pod adresem https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/6-regulamin
----------------------------------------------------------------
2. Jak wyglądają koszty wysyłki ?
Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚCI" w górnym menu.
Pełne zestawienie kosztów dostawy dostępna tutaj: https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/8-dostawa-i-platnosci
----------------------------------------------------------------
3. Jakie są dane do przelewu?
Właściciel konta: Monika Dajkowska-Bichta
Dane konta: numer rachunku bankowego:
77 1750 0012 0000 0000 2622 5965
Banku: Raiffeisen Bank Polska SA
----------------------------------------------------------------
4. Jak odzyskać hasło do konta w sklepie?
Wystarczy skorzystać z funkcji dostępnej pod adresem https://twojanowasuplementacja.pl/tns/odzyskiwanie-hasla
----------------------------------------------------------------
5. Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?
Tak. Klient jest informowany mailowo o każdej zmianie statusu, również o zaksięgowaniu płatności.
----------------------------------------------------------------
6. Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto?
Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, jednakże zawsze staramy się dokonywać zwrotu środków jak najszybciej.
----------------------------------------------------------------
7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych, jednakże większość zamówień jest realizowana w ciągu 1-2 dni roboczych.
----------------------------------------------------------------
8. Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?
Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
----------------------------------------------------------------
9. Czy status "wysłane" oznacza, że paczka została odebrana przez Kuriera?
Status "wysłane" oznacza, że zamówienie zostało przekazane do doręczenia kurierowi.
----------------------------------------------------------------
10. Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?
Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera, przelewem z góry na konto bankowe oraz przelewem z góry za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności Przelewy24
----------------------------------------------------------------
11. Co należy podać w tytule przelewu?
W tytule przelewu należy podać wyłącznie numer zamówienia otrzymany adresem mailowym.
----------------------------------------------------------------
12. Gdzie znajdę politykę prywatności i cookies?
Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/7-polityka-prywatnosci-i-cookies
----------------------------------------------------------------
13. Czy można dokonać zmian w zamówieniu po zmianie statusu na "wysłane"?
Po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" NIE można dokonywać zmian.
----------------------------------------------------------------
14. Z kim kontaktować się w sytuacji, gdy paczka została wysłana (odebrana przez kuriera), a nie dotarła jeszcze do Klienta?
Z wybraną przez Państwa firmą przewozową oraz do wiadomości do Sklepu przez zakładkę kontakt.
----------------------------------------------------------------