Informacja

Producenci

Najczęściej kupowane

1. Gdzie znajduje się regulamin sklepu?

Regulamin dostępny jest pod adresem https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/3-regulamin

----------------------------------------------------------------

2. Jak wyglądają koszty wysyłki ?

Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚCI" w górnym menu.

Pełne zestawienie kosztów dostawy dostępna tutaj: https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/1-dostawa-i-platnosc

----------------------------------------------------------------

3. Jakie są dane do przelewu?


Właściciel konta: Monika Dajkowska-­Bichta

Dane konta: numer rachunku bankowego:

77 1750 0012 0000 0000 2622 5965

Banku: Raiffeisen Bank Polska SA

----------------------------------------------------------------

4. Jak odzyskać hasło do konta w sklepie?

Wystarczy skorzystać z funkcji dostępnej pod adresem https://twojanowasuplementacja.pl/tns/odzyskiwanie-hasla

----------------------------------------------------------------

5. Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?

Tak. Klient jest informowany mailowo o każdej zmianie statusu, również o zaksięgowaniu płatności.

----------------------------------------------------------------

6. Jaki jest czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto?

Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, jednakże zawsze staramy się dokonywać zwrotu środków jak najszybciej. 

----------------------------------------------------------------

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych, jednakże większość zamówień jest realizowana w ciągu 1-2 dni roboczych. 

----------------------------------------------------------------

8. Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.

----------------------------------------------------------------

9. Czy status "wysłane" oznacza, że paczka została odebrana przez Kuriera?

Status "wysłane" oznacza, że zamówienie zostało przekazane do doręczenia kurierowi.

----------------------------------------------------------------

10. Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?

Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera, przelewem z góry na konto bankowe oraz przelewem z góry za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności Przelewy24

----------------------------------------------------------------

11. Co należy podać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy podać wyłącznie numer zamówienia otrzymany adresem mailowym.

----------------------------------------------------------------

12. Gdzie znajdę politykę prywatności i cookies?

Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/2-polityka-prywatnosci

----------------------------------------------------------------

13. Czy można dokonać zmian w zamówieniu po zmianie statusu na "wysłane"?

Po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" NIE można dokonywać zmian.

----------------------------------------------------------------

14. Z kim kontaktować się w sytuacji, gdy paczka została wysłana (odebrana przez kuriera), a nie dotarła jeszcze do Klienta?

Z wybraną przez Państwa firmą przewozową oraz do wiadomości do Sklepu przez zakładkę kontakt.

----------------------------------------------------------------


Śledź nas na Facebooku