Regulamin dostępny jest pod adresem https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/3-regulamin
----------------------------------------------------------------
2. Jak wyglądają koszty wysyłki ?
Informacje na temat kosztów przesyłki zawarta jest w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚCI" w górnym menu.
Pełne zestawienie kosztów dostawy dostępna tutaj: https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/1-dostawa-i-platnosc
----------------------------------------------------------------
Właściciel konta: Monika Dajkowska-Bichta
Dane konta: numer rachunku bankowego:
77 1750 0012 0000 0000 2622 5965
Banku: Raiffeisen Bank Polska SA
Wystarczy skorzystać z funkcji dostępnej pod adresem https://twojanowasuplementacja.pl/tns/odzyskiwanie-hasla
Tak. Klient jest informowany mailowo o każdej zmianie statusu, również o zaksięgowaniu płatności.
----------------------------------------------------------------
Czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto wynosi maksymalnie 14 dni roboczych, jednakże zawsze staramy się dokonywać zwrotu środków jak najszybciej.
----------------------------------------------------------------
Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych, jednakże większość zamówień jest realizowana w ciągu 1-2 dni roboczych.
----------------------------------------------------------------
Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
----------------------------------------------------------------
Status "wysłane" oznacza, że zamówienie zostało przekazane do doręczenia kurierowi.
----------------------------------------------------------------
Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera, przelewem z góry na konto bankowe oraz przelewem z góry za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności Przelewy24
----------------------------------------------------------------
W tytule przelewu należy podać wyłącznie numer zamówienia otrzymany adresem mailowym.
----------------------------------------------------------------
Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://twojanowasuplementacja.pl/tns/content/2-polityka-prywatnosci
----------------------------------------------------------------
Po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" NIE można dokonywać zmian.
----------------------------------------------------------------
Z wybraną przez Państwa firmą przewozową oraz do wiadomości do Sklepu przez zakładkę kontakt.